Monday, October 22, 2012

Roller Coaster

Assalammualaikum...

An exciting + dizzy experience last saturday..hangout with ma befren Z.
Ape yg pening2 ni? ok...citenye pasal Taman tema kat Berjaya Times Square.
First intention nk pergi jalan2 je.
Tapi....bile da lalu kat taman tema 2,dengar pulak org duk jerit2 excited nek roller coster.
aku pun jadi tak tahan..hihi..tak tahan nk rasa nikmat naik roller coster 2.
al maklumlah.........x pernah rase, cian kan?..haha.
Even Genting pon x pernah sampai lagi.
ok...setelah berbincang dgn Z..kami pon masuk la kat theme park 2.
Bayaran masuk untuk hari sabtu dan Ahad hya RM 37 untuk dewasa yang memiliki mykad
tapi klu pergi hari biasa dpt murah lg.
Ade 15 permainan kat sini,termasuk permainan tuk kanak2 skali.

antara game yg kai naik

Supersonic Odyssey

ni la roller coster yg dimaksudkan.
Fist game yg aku naik.
Ya Rabbi...........................!
mengucap panjang aku naik benda ni.sakit kepala,sakit perut sume ade.
aku tak paham mcm mne bdak2 depan aku 2 leh angkat2 tgn lagi.
mmg berani.


Space Attack

game ni tak digalakkan untuk org yg lemah jantung..
aku rase blh pengsan kot.
mule2 tgk mke Z da pucat.
pas 2 aku lak yang pucat sekali.

Dizzy Lizzy
pening jugak game ni tp ley handle lagi.


Ooort’s Express
same dasyat macam game lain.


DNA Mixer
ok....nak cite game yang ni.mmg dasyat..terbalik abis kitorang sume.
bagi aku game ni yg plg extreme among others.
time ni..aku hya mampu pejam mata dan mngucap dlm hati dan berdoa moga dipanjangkan umur..huhu..
Tapi sungguh2 aku x kan naik lagi.
ni game terakhir aku men...coz aku mmg btl2 da collaps.
kpla aku sume da berpinar2.



Spinning Orbit
sayang, game ni aku x naik coz btl2 x larat dah.
lau aku naik jugak kompem2 muntah kat situ...x pasal2 kne marah lak nnti..

bagi sesape yg nak mencabar diri atau mmg ske aktiviti extreme blh la la cbe datang kat tempat ni.
tingkat atas Berjaya Times Square

aku jadi mcm 2 mgkin sebab aku alah dgn tmpat tinggi kot.agaknye lah...



No comments:

Post a Comment